Altijd al meer willen weten over dat hot topic sustainability? En hoe er als communicatie-expert en/of marketeer mee om te gaan? Goed nieuws want Roularta en AP Hogeschool organiseren maandag 30 januari en donderdag 2 februari een tweedaagse Masterclass Sustainable Communication voor professionals uit de wereld van media, communicatie en marketing. Met tal van cases, lezingen, workshops en debatten vertellen professionals hoe je als bedrijf een duurzaam discours kunt uitbouwen.
Elk merk moet zich vandaag buigen over duurzaamheid, niet enkel op het vlak van beleid maar ook in communicatie. Hoe bouw je zo’n verhaal op? Hoe maak je duurzaamheid zichtbaar voor je consumenten? En hoe communiceer je daar helder en authentiek over?
Voor alle media- en marketingprofessionals: communicatie-experts, woordvoerders, journalisten, marketeers, media-agentschappen, overheden, docenten en alumni journalistiek-communicatie & marketing,…
The Positive Sum Game - Herman Toch
Conscious Consumption - Joeri Van Den Bergh
Sustainababbels - Britt Buseyne
Overtuigende duurzaamheidscommunicatie dankzij psychologische inzichten - Reinout Van Zandycke
Listen to these sustainable stories:
Words That Work
Sustainable Stories - Bart Lombaerts en Chris Van Gils
Sustainability Reporting
Dimitri Barbé - Fuck Living on Mars
From footprint to brainprint: Hoe organiseer je een sustainable media-bedrijf?
Listen to these sustainable stories:
Debat: Sustainability communicatie & marketing in media & journalistiek
Bekijk het volledige programma op de website van Roularta Masterclasses.
Schrijf je in voor de masterclasses via de website Roularta Masterclasses.
Campus Meistraat
Meistraat 5
2000 Antwerpen
€ 499 (inclusief lunch)