Iris Vanderavert werkt al sinds 1999 met lerarenopleiders. Ze is nauw betrokken bij de verkorte lerarenopleidingen Secundair Onderwijs. Sinds 2022 is ze aanspreekpunt maatschappelijke dienstverlening ...
The T-ACT project aims to improve competences of SE-educators, learners resilience and active social engagement. The project will develop a model to scaffold teaching competences for active citizenshi...
Joos Vollebregt is lerarenopleider Secundair Onderwijs Nederlands en Engels op AP Hogeschool. Hij verzorgt hierbij zowel het vakinhoudelijke als het didactische luik. Vanuit persoonlijke interesse en ...
Studenten uit het eerste jaar van de educatieve bacheloropleidingen kleuter- en lager onderwijs worden ingezet als tutors voor kinderen uit de derde graad van het lager onderwijs, zowel klas-/schoolin...
Dit project versterkt de lerarenopleiding door een ICT-ondersteund leer-, evaluatie- en deelplatform voor de LIO (leraar in opleiding), diens mentor-coach en diens lerarenopleider(s) op te zetten. Dit...
In rapidly evolving, hyper-connected and performance-oriented societies, the mental health of citizens increasingly requires priority attention and care. Indeed, research shows that about 20% of Europ...
Kato Luyckx behaalde in 2019 haar master in de Pedagogische Wetenschappen (Onderwijskunde) aan de Universiteit Gent. Het jaar nadien werkte ze de Specifieke Lerarenopleiding (Universiteit Gent) af en ...
Heidi startte in 1995 haar onderwijsloopbaan als leraar Frans in het secundair onderwijs. Ze gaf les in alle stromen van het secundair onderwijs in het noorden van de provincie Antwerpen. In 2019 ging...
Dennis behaalde zijn masterdiploma Taal- en Letterkunde aan de UAntwerpen. Al tijdens zijn opleiding raakte hij gebeten door de onderwijsmicrobe, dus de stap naar de lerarenopleiding van de UAntwerpen...
Kristel is afgestudeerd als industrieel ingenieur elektromechanica. Haar ervaring in het secundair onderwijs in de vakken elektriciteit, mechanica en toegepaste fysica geven nog altijd inspiratie bij ...