Tijdens de proclamatie van onze opleiding Grafische en Digitale Media vond ook de prijsuitreiking van de jaarlijkse Febelgra-prijs plaats. Die ging dit jaar naar de afstuderende Mamuna Schuer, voor haar onderzoek naar en het bedenken van een concept voor beautybedrijf Styletone.
Elk jaar zet ondernemersorganisatie Febelgra aanstormend grafisch talent in de kijker, en dat in de drie hogescholen die aangesloten zijn. Ook AP Hogeschool diende een shortlist in van eindwerken uit onze opleiding Grafische en Digitale Media, die werden voorgelegd aan een professionele jury. Op 19 oktober, tijdens de diploma-uitreiking voor de afgestudeerde studenten, werd de laureaat dan bekendgemaakt.
LIMITED EDITION
Dit jaar gaat de prijs naar Mamuna Schuer. Zij onderzocht en bedacht een concept voor een Limited Edition Box voor het bedrijf Styletone. Er werd een volledig marketingplan uitgewerkt, de verpakking, print items voor in de box, digitaal campagnemateriaal en een minimagazine werden allemaal tot in de puntjes uitgewerkt. Dat alles werd bovendien op een duidelijke en aangename manier gepresenteerd.
Volgens de jury blonk de student uit op alle onderdelen van de bachelorproef. Het volledige traject, door haar op de stageplaats geïnitieerd, is volledig uitgewerkt onder haar hoede. De jury looft bovendien haar professionele werkhouding, creatieve uitwerking en gestructureerde aanpak. Naast de eer krijgt Mamuna ook nog een geldprijs ter waarde van 750 euro, en een cadeaubon voor een weekendje Parijs.