Vier laatstejaarsstudenten van de opleiding Communicatiemanagement zijn in het kader van het internationale project IP EUTA een week naar Hochschule Darmstadt getrokken.
IP EUTA staat voor het Intensive Programme for European Teams in Advertising, een project dat al meerdere jaren met succes loopt in de opleiding Communicatiemanagement. Studenten van internationale partnerscholen komen een week samen om te werken aan een internationale reclamecampagne voor de World Health Organisation, ter preventie van overgewicht en obesitas. Voor deze 15e editie van IP EUTA waren de deelnemende universiteiten en hogescholen AP Hogeschool, CEU Cardenal Herrera (Spanje), Hochschule Darmstadt (Duitsland), Tampere University of Applied Sciences (Finland), InHolland (Nederland) en Southampton Solent University (UK).
De vier AP-studenten maakten elk deel uit van een internationaal studententeam en concurreerden met hun campagnes tegen elkaar voor de eerste plaats. De reclamecampagnes werden zowel op strategisch als creatief vlak beoordeeld door een professionele jury. De jury koos voor de campagne ‘No time NoSense’ van onze studente Rocio Servide Staffolani. Proficiat Rocio!