Enkele laatstejaarsstudenten Grafische en Digitale Media van onze hogeschool mochten dinsdag 19 februari de prijs voor het beste resultaat in ontvangst nemen na deelname aan de Digital Masters Academy. De DMA is een initiatief georganiseerd door Bloovi Me, Google en BAM (Belgian Association of Marketing) waarbij studenten aan de slag gaan met campagnes en Google Ads voor een Belgische vzw.
Uit maar liefst 2.400 studenten uit verschillende hogescholen werden Jannes Driesen, Bert Mels, Giosi Pinna en Bart Verbiest door de experts van Google bekroond tot grote winnaars. De jury loofde de creativiteit van de studenten die, ondanks de restricties die ze tegenkwamen, erg inventief waren in het zoeken en vinden van goede keywords.
In het kader van Key Project 5 werkten ze voor DMA een semester lang een project uit rond Safe ’n Sound, een initiatief rond informatie over alcohol, partydrugs, gehoorschade en veilig vrijen voor de bezoekers van evenementen, festivals en clubs. Benieuwd? Neem zeker een kijkje op de social media kanalen!
"We need you"
De studenten zelf waren alvast blij verrast met dit knappe resultaat, ze winnen elk een combiticket voor Rock Werchter en kunnen bovendien een mooie referentie achter hun naam zetten. De skills die de studenten hebben opgedaan tijdens het DMA-traject zijn bovendien erg gegeerd in de industrie, met een overtuigende ‘We need you’ liet het werkveld dit ook tijdens de prijsuitreiking nog eens horen.
Met een bachelordiploma Grafische en Digitale Media op zak word ook jij de geknipte persoon om deze felbegeerde plaatsjes in het werkveld in te vullen! Benieuwd naar de opleiding? Kom zeker een kijkje nemen op één van onze infomomenten!