Tijdens de afgelopen festivalzomer kwamen de creaties van onze tweedejaars Grafische en Digitale Media duidelijk in beeld. Op Pukkelpop stonden de studenten namelijk (deels) in voor de prachtige projecties die danstenten Castello en Booth deden oplichten.
Bij AP Hogeschool proberen we zoveel mogelijk om de opdrachten voor de studenten zo praktisch mogelijk te maken, en dat liefst in samenwerking met het echte werkveld. Voor Grafische en Digitale Media is dat niet anders, misschien zelfs nog meer dan bij andere opleidingen. Zo prijkt het ontwerp van studente Anouk Dassevillebijvoorbeeld op de Limited Edition van Friskies-kattenvoer.
Ook op Pukkelpop waren de mooie creaties van onze studenten te bewonderen. Achter de Boiler Room en Dance Hall had Pukkelpop dit jaar plaatsgemaakt voor de Castello en de Booth. In die eerste hielden dj’s energieke live-acts, terwijl in de Booth plaats was voor een clubgevoel met disco en house.
Beide tenten werden opgefleurd door kleurrijke projecties, en een deel daarvan werd gemaakt door onze tweedejaarsstudenten Grafische en Digitale Media, met afstudeerrichting Crossmedia-ontwerp. Knap werk!