Onze hogeschool staat open in de wereld, dat zit in ons DNA. We garanderen élke student – wie hij of zij ook is – dat we samen het maximum uit zijn studieloopbaan halen. Op professioneel én op persoonlijk vlak. We creëren daarvoor een uitdagende omgeving waar vakkennis, skills én attitude kunnen groeien.
Het nieuwe Student Service Center in de (ook al) nieuwe campus Spoor Noord - Lichttoren maakt het voor studenten nog makkelijker om hulp te vinden. Alle studentenvoorzieningen zijn hier op één plek samengebracht.
De experten van onze Studentenvoorzieningen (STUVO) voerden in 2020 zo’n 42% meer individuele gesprekken met studenten. Er was door Covid-19 veel vraag naar (online) psychologische hulpverlening, maar ook voor financiële problemen, gebrek aan studieruimte en studiemateriaal klopten studenten aan.
Zowel studenten als medewerkers signaleerden problemen met welbevinden, vereenzaming, studie- en werkruimte thuis enzovoort. Hele nieuwe situaties waar AP bijzondere aandacht voor ontwikkelde met extra initiatieven, van en door studenten als medewerkers.