Dit TETRA-project, gesteund door het Agentschap Innoveren & Ondernemen zal de verworven kennis rond Generative AI toepassen voor de creatieve industrie. Situering Door de opkomst van Generative ...
Sven Charleer is doctor in de Ingenieurswetenschappen: Computerwetenschappen. Zijn expertise situeert zich in het domein van mens-computerinteractie met een focus op datavisualisatie en dashboards. ...
Onderzoek en adviesverlening rond workflows, user research en embodiment in Extended Reality. ...
bron: IStockPhoto Data zijn van cruciaal belang in het hedendaagse marketinglandschap. Studies tonen aan dat datagedreven marketingbeslissingen doorgaans effectiever zijn dan intuïtiegedreven besli...
Veerle van Assche is doctor in de Politieke en Sociale Wetenschappen. Gedurende 12 jaar was ze als onderzoeker verbonden aan de Universiteit Antwerpen. Ze deed er uitgebreide ervaring en expertise op ...
Ilse Van Looveren is Licentiaat in de Communicatiewetenschappen en sinds 1992 als docent en onderzoeker verbonden aan de Artesis Plantijn Hogeschool, bij het Departement Management en Communicatie. Ze...
ProbleemschetsMoeders van jonge kinderen worden sterk beïnvloed door berichten van influencers op sociale media. Het is niet duidelijk waar de inhoud van deze berichten vandaan komt en dus twijfelacht...
ProbleemstellingDuurzaamheidscommunicatie speelt een cruciale rol voor bedrijven in het licht van de klimaatuitdagingen en de nieuwe EU-richtlijn CSRD, die vanaf 2024 grote bedrijven verplicht tot ged...
Met deze financiering richt het kenniscentrum Immersive Lab een Creative AI Sandbox op. Deze stimuleert de allernieuwste AI-production-workflows, waarbij we traditionele audiovisuele en immersieve con...
Frederik Picard is als deeltijds docent verbonden aan AP Hogeschool Antwerpen en UAntwerpen. Bij AP Hogeschool doceert hij de vakken marktonderzoek en merkreputatie¬management en begeleidt hij de bedr...