Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaarverslag 2020 - Slagkracht

AP Hogeschool helpt mensen groeien, in een professionele en warme organisatie. Om ruimte te creëren waarin zij kunnen experimenteren en innoveren, werken we aan de nodige financiële slagkracht. We bouwen verder aan geschikte, open en veelzijdige infrastructuur. En intussen blijven we sterk focussen op mens en organisatie.

Slagkracht tegen corona

AP_jaarverslag_2020_Slagkracht.png

AP_jaarverslag_2020_SlagkrachtCT.png

AP goes digital

In het coronajaar 2020 bleken het digitale leerplatform en de gerelateerde software goud waard. De opgebouwde expertise, de ervaring met blended leervormen, de enthousiaste, creatieve lesgevers en medewerkers, de behulpzame studenten, … samen wisten we op korte termijn de lessen te hervatten. Deze ‘innovatie spurt’ zorgde ook op andere domeinen voor opmerkelijke oplossingen en realisaties, zoals digitale infodagen met chatrooms en virtuele rondleidingen.

0 % meer helpdesk-tickets
0 % meer digitale examens
0 online infodagen

Open en veelzijdige infrastructuur

AP_jaarverslag_2020_Slagkracht campus.png

AP werkte ook verder aan de plannen om het patrimonium van de hogeschool gevoelig uit te breiden. Door de integratie van de graduaten en de groei van de overige opleidingen is er nood aan meer ruimte en aangepaste faciliteiten.